Translate

19 Eylül 2015 Cumartesi

CANLARIM BENİM


BABA HAYAT , ANNE NEFESTİR ASLA VE ASLA UNUTMAYIN.......  

.....ANNELİĞİ VE BABALIĞI ANLATAN GÜZEL Bİ HİKAYE İLE BAŞLIYALIM....
 
Kış günü, genç bir adam, evinin damındaki karları kürüyormuş. Anası da oğlu üşür hasta olur diye kaygılanıyormuş. Sürekli: "Yoruldun, terledin, hasta olursun. Yeter artık aşağı in” diye çağırıyormuş. Oğlunu aşağıya indirmek için ne söylediyse para etmemiş. Kadıncağız, bu kez, kundaktaki oğlunun oğlunu, yani torununu kucakladığı gibi karın üzerine bırakmış. Bunu gören adam, hemen aşağı inmiş. Çocuğunu kucaklamış. İşte o zaman babaanne; “Ben yanarım yavruma, yavrum da yanar yavrusuna” demiş.
Sözün özü şu manide toplanmış:
“Ana-baba taç imiş / Her derde ilaç imiş / Bir evlat pir olsa da / Onlara muhtaç imiş.”
Geleneğimizdeki anne, baba sevgisinin nedenini anlatacak daha güzel ne olabilir?



Anne babalar, çocukları uğruna zorlukların ve meşakkatlerin en ağırına katlanırlar. Sözgelimi   anne, gebeliğin yükünü, doğumun acısını, çocuk emzirmenin meşakkatini, terbiye ve bakımın yoğunluğunu çeker.
 
 
 

 
 
 
 
 
 
Baba ise, çocuklarına daha güzel bir hayat sağlamak, kültürlü ve eğitimli kılmak, onları mutlu ve huzurlu bir hayata hazırlamak için çalışır, didinir. Anne ve baba bu büyük fedakarlığı isteyerek seve seve yaparlar, bunun için çocuklarından ne bir övgü ne de bir karşılık beklerler 

CANIM BABACIM: İyi ki benim babam bir daha dünyaya gelsem senin oğlu olmak isterdim.Ne ana şevkati gördün ne de baba şevkati, ama buna nazaran babalığını bize öyle çok gösterdin ki gururla söyledim hep işte benim babam diye. 25 yıl denizlerin üzerinde evinden bizden uzakta evinin rızkını kazanmak için çalıştın ama beli ki babandan görmediklerini sen hep bize gösterdin her şeyin en iyisiyle canım babacım. İyi ki varsın CANIM ANAM BENİM SENİ ÇOK SEVİYORUM.
CANIM ANACIM:  İyi ki benim annemsin bir daha dünyaya gelsem senin oğlu olmak isterdim. Senin hakkını hiç ama hiç ödeyemem  9 ay karnında taşıdın için , hem ana hem baba oldunğun için, beni bu şekilde yetiştirdiğin için, bana hep doğruları gösterdiğin için , beni koruyup kolladığın için, kimse hakkında kötü düşünmediğin için, nice ben diyen insanlara şapka çıkartacak düşünceye, fikre, ve içindeki tertemiz iyilikle dolu kalbe sahip olduğun için binlerce kez allahım razı olsun senin gibi bir annem olduğu için çok ama çok GURULANIYORUM. İyi ki varsın CANIM ANAM BENİM SENİ ÇOK SEVİYORUM.
 
 
HEP BÖYLE BİR BİRİNİZE SARILIN SIMSIKI KİMSE HİÇ BİR GÜÇ AYIRMASIN SİZİ CANLARIM BENİM... 




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
YÜZÜNÜZDEN BU GÜLÜCÜKLER EKSİK OLMASIN HEP BÖYLE GÜLÜN GÜLMENİZ ELİMDEN GELEN NE VARSA YAPARIM.... 
 

 
 

 
 
 
 
beni hiç yalnız bırakmadınız  beni dünyaya getirdiniz, büyüttünüz , sene 1998 yılı askere gönderdiniz ama gene yüreğiniz elvermedi bana gene varlığınızı gücünü göstererek askerde bile beni yalnız bırakmadınız.........
 
MANİSA KIRKAĞAÇ ASKERİ KIŞLASI 






 
 


 
 
 
en güzel günümde gene yine sen anacım analığını sen babacım babalığını göstererek beni desteklemeye benim yanımda durdunuz bana gücünüzü , varlığınızı gene hissettirdiniz evlilik denen o kutsala adım atmam için destek verdiniz ANAM , BABAM hep ama hep yanımda olun sizin varlığınız bana güç, kuvvet veriyor.. 
Aile alarak daha da büyüyoruz.
 
 
beni affedin uzun zaman yanınızda olamadım hayat kavgası hayat mücadelesi derken yıllar su gibi akıp geçti daha dün çocuktum büyüdüm anacım büyüdüm be babacım yaş 37 ömrün yarısı bu yaşıma kadar sizi üzdüysem affedin siler benim başımın tacısınız evet hayat acımasız siz bensiz ben sizsiz  geçti alahım ömrünüze ömür katsın. Hep gülün hep mutlu olun İYİ Kİ BENİM ANNEM VE BABAM SINIZ . Varlığınız bana güç veriyor. Sizleri çok ama çok SEVİYORUM.
 
 
 

1 yorum: