Translate

6 Eylül 2014 Cumartesi

MUTLU OLMAK,DERS ALMAK,SEVMEK,SEVILMEK,HUZURLU YAŞAMAK

( MUTLU OLMAK ,DERS ALMAK,SEVMEK,SEVİLMEK,HUZURLU YAŞAMAK)




















 
 
HAYAT
Şerefle Bitirilmesi gereken en ağır görev "HAYATTIR" Bu nedenle;
Bir lokma ekmek için şerefini ayaklar altına almaya,
Bir anlık zevk için namusunu lekelemeye, Bir zamanlık mevkii için ayak öpmeye,
Günlük menfaatin için faziletini karartmaya "DEĞMEZ 
 
NE FAZLA-NE AZ
Ne çok fazla akıllı ol, ne de çok fazla çılgın.
Ne kendini çok fazla beğen, ne de çok fazla çekingen ol.
Ne çok fazla onurlu ol, ne de çok fazla mütevazi.
Ne çok fazla konuş, ne de çok fazla suskun.
Ne çok fazla sert ol, ne de çok fazla yumuşak.

EĞER ÇOK FAZLA
Eğer çok fazla akıllı olursan, insanlar senden çok fazla şey bekler.
Eğer çok fazla çılgın olursan, her zaman aldatılırsın.
Eğer çok fazla konuşursan, kimse sana aldırmaz.
Eğer çok fazla susarsan kimse seni saymaz.
Eğer çok sert olursan, kırılırsın.
Eğer çok yumuşak olursan ezilirsin

 
UNUTMA!!!
Pazartesi farkında olmadan Salı.. Salıda Çarşamba oluyorsa... Perşembe geldiğinde haftasonu için geri sayılıyorsa, Birinci hafta yerini ikinciye, ikinci üçüncüye, Ocak Şubat'a, Şubat Mart'a derken Nisan olduğunda yaz geliyor diye mutlu olunmuyorsa; O zaman günümüzü gün etmiyoruz..Bence Günümüzü Yarın Ediyoruz Günüzü YARIN ETMEYİ Bırakında.. GÜNÜNÜZÜ GÜN EDİN....

VAKİT AYIRIN!!!
1.Düşünmeye vakit ayır; Düşünce güç icin kaynaktir.
2.Eğlenceye vakit ayır;
Eglence gencligin sirridir.
3.Okumaya vakit ayır;
Okuma bilginin pinaridir.
4.Duaya vakit ayır;
Dua, guc anlarda direnmenin destegidir
5.Sevmeye vakit ayır;
Sevme yasami tatli kilan şeydir.
7.Gulmeye vakit ayır;
Gulme ruhun muziğidir.

10. Teşekkure vakit ayır;
Tesekkur, yasam pastasinin kremasidir. 
 
 
1-Öğrendim ki...Arkadaşlarımın değişebileceğini kabul edersem, arkadaş değiştirmek zorunda kalmam.
2-Öğrendim ki...En sevdiğim kişi bile beni bir kez kırabilir, ama o her zaman affedilmeyi hak eder.
3-Öğrendim ki...Gerçek dostluk ve gerçek aşk, araya mesafeler bile girse büyümeye devam eder.
4-Öğrendim ki...Olmak istediğim gibi biri olmak bazen hayat boyu sürebilir.
5-Öğrendim ki...Sevdiklerimin yanından ayrılırken son sözlerim güzel şeyler olmalı, belki de bu onları son görüşümdür.
6-Öğrendim ki...Yaptıklarımın sorumluluğu bana aittir, nasıl hissedersem hissedeyim.
7-Öğrendim ki...Bir ilişki ne kadar ateşli şekilde başlasa da, tutku gün geçtikce söner. Birbirine gerçekten bağlı olanlar, kalplerindeki sevgi asla sönmeyenlerdir.
8-Öğrendim ki...Kahramanlar, doğru şeyi doğru zamanda ve sonuçlarını düşünmeden yapanlardır.
9-Öğrendim ki...Adalet parayla sağlanmaz.
10-Öğrendim ki...En iyi arkadaşlarım, birlikte hiçbirşey yapmadan da çok şey yaparak da iyi vakit geçirebildiğim kişilerdir.
11-Öğrendim ki...Kızmaya hakkım var ama zalimce davranmaya hakkım yok.
12-Öğrendim ki...Biri beni istediğim şekilde sevmiyorsa bu beni tüm kalbiyle sevmediği anlamına gelmez.
13-Öğrendim ki...Olgun olmak kaç doğumgünü kutladığım değil, hayatta neler görüp geçirdiğime ve bunlardan neler öğrendiğime bağlıdır.
14-Öğrendim ki...Bazen etraftımdakilerin beni affetmesi yetmez, benim de kendim affedebilmem gerekir.
15-Öğrendim ki...Ben ne kadar acı çekiyor olsam da dünya dönmeye devam ediyor.
16-Öğrendim ki...Yetişirken ailem ve çevrem beni etkiler, ama sonunda nasıl biri olduğum sadece bana bağlıdır.
17-Öğrendim ki...İki insan aynı yöne bakıp apayrı şeyler görebilir.
1-Öğrendim ki..Beni hiç tanımayan insanlar birkaç saniyede hayatımın akışını değiştirebilir. 
 
BEN ÖĞRENDİM YA SİZ..
1-İnsanlara kendimi zorla sevdiremeyeceğimi öğrendim.Yapabileceğin tek şey sevilebilecek biri olmak. Gerisi onlara kalmış...
2-İnsanları ne kadar düşünürsen düşün, Onların seni o kadar düşünmediklerini öğrendim.Güven elde edebilmek için yılların gerektiğini,Ama yok etmek için saniyelerin bile yettiğini öğrendim.
3-Önemli olanın hayatındaki eşyaların değil, Hayattaki kişilerin olduğunu öğrendim.İnsanın ancak 15 dakika çekici olabildiğini, Ondan sonra alışıldığı öğrendim.
4-Kendimi karşılaştırmak için başkalarının en iyi yaptıklarını değil,Kendimin en iyi yaptıklarını kıstas almam gerektiğini öğrendim.
5-İnsanlar için olayların değil, onların daha önemli olduklarını öğrendim.Her ne kadar ince kesersen kes, Kestiğinin her zaman iki yüzü olacağını öğrendim.
6-Sinirlendiğimde gerçekten buna değse bile asla acımasız olmamam gerektiğini öğrendim.

7-Gerçek dostluğun ve gerçek aşkın aramızda uzak mesafeler olsa bile büyüdüğünü öğrendim.
8-Hayatlarında her zaman dürüst bir şekilde daha ileriye gitmek isteyen kişilerin,Sonuçları önemsemediklerini öğrendim.
9-Ona yardım edebilecek gücü bulabileceğini öğrendim.Yazmanın, konuşmak kadar duygusal gayret gerektirdiğini öğrendim.

Sevmeyi, Ve sevilmeyi öğrendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder