Translate

15 Nisan 2017 Cumartesi

1 EVLİLİK YIL DÖNÜMÜ :) TEŞEKKÜRLER CANIM KARICIM



Bundan tam 1 yıl önce bugün evlendik.16/04/2016  Amaaanıııın yıllarda ne kadar çabuk geçmiş:))))7 yıl önce tanışıtık ve evleneli tam 1 yıl oldu. Maşallah vallahi:)))Daha dün gibi desem yeridir.

İYİKİ UMUDUM OLMUŞSUN? ÇÜNKÜ AŞIK OLDUM SANA.....
Umut yaşatır insanı derler. Umut etmek güzeldir, insanı ayakta tutar. Bunca zaman sadece umut ettim ve umut yerini aşka bırakır oldu. İnsanı yaşatan tek şey umut değilmiş meğer. Aşk bize verilmiş en kutsal duygu.
Kalbime dokunduğun gün başladı hayat benim için . 2010 yılı Hala da devam ediyor ve ben her seferinde iyi ki diyorum. Bana olan desteğin, bana olan sevgin, bana duyduğun büyük aşk karşısında, dizlerimin önüne eğilip, sana olan bütün duygularımı haykırdım benimle evlenirmisin.  iyi ki de demişim.......
ADVERTISEMEN
Her insan sevdiği kişiyle birlikte olmayı hayal eder. Onunla yaşayıp, onunla sonsuza karışmak ister. Hayaller kurar hep. Ya uzun bir birliktelik ya da evlilikle sonuçlanan bir  hayat ister. Sonsuzca sever. Sevgisinin sonsuz olduğunu bilir.Sımsıkı sarılır sevgisine. İlk gün ki gibi sevmez hiç, her gün bir başka sever. Her gün bir fazla sever. Ben seni böyle seviyorum.Sevgi sabır ister, özen ister, dinlemek ister ve en önemlisi hep iki kişi ister.
Nice 10 yıllarımız olması nice 10 yılları 1 yastığa koymamız dileğimle evlilik yıl dönümüz kutlu olsun canım KARICIM.
UFAK Bİ ALINTI..... İnsanoğlu mutluluğu ve sevgiyi  hep hor kullanıyormuş. Hepsi şikayetçi, hepsi bıkkınmış. Bir gün melekler, mutluluğu ve sevgiyi saklamaya karar vermişler.
“Saklayalım, zor bulsunlar. Zor buldukları için belki kıymetini bilirler.” diyerek başlamışlar tartışmaya. Sorun büyükmüş. Mutluluğu ve sevgiyi  saklamak, kolay değilmiş çünkü.
Kimisi: “Everest’in tepesine saklayalım” demiş, kimisi: “Atlas Okyanusu’nun dibine” demiş. Taç Mahal’in Kubbesi, Mekke Sokakları, İtalyan sofrası, bir hastanenin yeni doğan odası, dondurma külahı, şarap şişesi, sigara paketi, lale bahçesi…
Pek çok yer düşünmüşler; ama hiçbiri yeterince zor gelmemiş. Derken meleklerden biri: ”İçlerinde saklayalım. İnsanoğlunun içine saklayalım. Kimsenin aklına gelmez, içine bakmak.’’ demiş. İşte, o gün bugündür mutluluk e sevgi  insanın kendi içinde saklıymış. BU MUTLULUĞU SENİN İÇİNDE BULDUM SENİ SEVİYORUM HAYAT ARKADAŞIM........


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder