Translate

5 Şubat 2017 Pazar

06/02/1986 esime



Bana verdiğin ömrün için teşekkür etsem, çok mu basit olur sevgilimBir insan diğerine, ömrünü güzelleştirdiği için yavan bir teşekkür edip kaçabilir mi böyle? Sen nereden geldin sevgilim? Nereden içim dışım oldun böyle sevdigim?
insan yıllar geçtikçe hayatına farklı anlamlar yüklüyor sanki.Bundan yedi yıl önce başlamıştın sen benim hayatımı anlamlandırmaya.Hızla çarpan kalbim oldun….İşte tam da burası…KALBİM oldun…Güldüren,özleten,ağlatan kalbim.Seneler geçtikçe değişti sıfatların bir bir. Esim oldun, evimizin annesi oldun…Suskunluğum oldun kimi zaman,ya da en büyük kahkaham…Hem yıkıp geçen oldun,hem yıkıntılarımı toplayan.Şimdi dön bir bak!Hayatın anlamı nedir….Yıllarım senin hatıranla anlamlı,evim sen varsan…Yatağım seninle huzurlu,ruhum   sen varsan…Ve ben bir kez daha şükrediyorum senin varlığına
Sen hayata ne verirsen, hayat sana daha mükemmelini verirmiş. Ben hayata ne verdim bilmiyorum ama bana ummadığım kadar değerli olan seni verdi bana. Bu renksiz dünyamın tek rengi sensin. Tek yaşama sebebimde yine sensin Esim  iyi ki doğdun iyi benimlesin aşkım seni çok seviyorum.Ne zaman arkama dönüp baksam, hep orada bir yerlerde bana gülümseyen yuzun.
Bugün belki de çok kişiden doğumgünü mesajı alacaksın, ancak şu an okuduğun içlerinde en farklısı. Çünkü bu mesajın her harfi tamamen sevgiden oluşuyor. Hayatının her döneminde mutlu ve sağlıklı olmanı diliyorum. Tüm hayallerin gerçekleşsin, hayat güneşi her daim seni aydınlatsın!  iyiki dogdun esim,İyi ki varsın canyoldaşım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder