Translate

6 Aralık 2014 Cumartesi

DOSTLARIMLA GEÇEN MÜTHİŞ BİR GECENİN ÖYKÜSÜ


 DOSTLUK UNUTULMAYACAK KADAR GÜZEL VE SADECE ENDER   İNSANLARLA YAŞANACAK KADAR ÖZELDİR.



Evet dostluk hakkında bilgi vererek başlayalım yazımıza ve benim gerçek dostumdan, ve de eşinden bahsedeyim çok çok eski olmasada 12 yıllık dostum Baybars namı değer baby carlito eşi duygu canım kardeşimle de 7-8 yıl oldu galiba sanırım pot mu bilmem kızmıyacağını :) düşünerek yazımıza odaklanalım.
Kardeşim beni ve aşkımı ataşehir de namı değer tadı ve lezzeti mükemmel olan köz kanata davet ettiler. Güzel, tek kelimeyle mükemmel bir yemek oldu çok çok teşekkürler. Hem yeni aldıkları evlerini kutladık, hem de iphone 6 larını hahahaha :). Bizim baby ya masaya gelen yemeğin haddi hesabı yok burada yazarak milletin ağzını sulandırmayayım da .........  yok yoktu okadar söyleyeyim. Yedik, içtik ............... yok yok düşündüğünüz gibi değil eğlendik. Hepimizin yüzü gülüyordu.



İşte bunlar da baby le benim hayat arkadaşlarımız, sevdiklerimiz, can dostlarımız. İnşallah hep bu şekilde gülerler ve gene inşallah biz onların yüzlerini hep güldüre biliriz. Onlar varsa bizler varız, onların yüzleri gülerse bizim de yüzümüz güler.
 

Bu da benim meleğim, aşkım, gülüm, sevdiğim hep hayatım da ol hep yanımda benimle ol .


 Neyse yemek bitti yemeğe bir arkadaşımızı ve eşini de davet ettik ancak işleri vesilesi ile gelemediler. Yeni evlendiler ve onlara  çay, kahve içmeye gittik ama baby le benim kafa güzel ben kuyu ya taşı attım onlar da taşı çıkarmaya çalıştılar.  Durur muyuz herkesin   kanına girdim Giritlinin yerine gittik gece gece gelsin rakılar, çalsın buzikiler oynansın  sirtakiler. Bakın daha sonra ne oldu.

Baby ve eşi öyle yılan dansı yapmalar mı dersin koca koca adamlar gerdan kırmalar mı dersin.

Herkes bir yerler de el şaplatmalar, öyle kalçayı yandan atmalar hakkını vermek lazım kadın herkesi oynattı. Mekan 10 numara 5 yıldız sahne mükemmel, biraz küçük ama samimi bir ortam var.
Kardeşim ümit ve eşi oğlum kaç kez söyledim sen ne efesin ne yunansın len sen safkan bi arnavutsun, yok öyle eşine efe dansları falan neyi kanıtlıyorsun yürü be valla çok eğlendik.

güzel insanlar canlar allah mutluluğunuzu bozmasın. Hep mutlu olun  herşeyin en iyisine sahip olun ölene kadar dostuz. Dostluğumuz hep daim olsun hiç çıkar olmasın aramızda, kötülük olmasın, para, pul, kötülük, hainlik olmasın aramızda hep iyi düşünceler ve dostluk olsun iyi günümüzde olduğumuz gibi kötü günümüzde de birlik te olup birbirimize destek olmaya devam edelim hep dost kalalım. Sen ve eşin benim, bizim kardeşimizsiniz.

Şapşalım baby ümitten gördü kıskandı bizimkinde de az  totoşluk var kıçı kırmalar.

Burada da artık gecenin ilerleyen saatlerin de kafaların en azından erkeklerin kafanın güzel olduğu ve eşlerin de mecburiyetten göbecikleri attığı uzun zamanda biriktirilen içimizdeki kurtlar dökülmeye başladığımız anlar. Her zaman mutlu olmak gerek insan sevdiklerinle geçirdiği zamanın nasıl geçtiğinin farkına bile varmıyor. Bir baktıkki  gece bitti insan hiç istemiyor doslarınla beraberken o anların bitmesini.
HER ŞEY İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER ARADA SIRADA BUNUN TEKRARINI YAŞAMAK DİLEĞİMLE................ :):):):):):):):):):):):):):)
 
Son olarak arkadaşım Ümit güzel ve özel bir site kurdu ihtiyacı olan ve kaliteli alışveriş yapmak isteyen varsa muhakkak bakması lazım bir site http://www.enhesaplipazar.com/ iiii alışverişler. 

 
 
SEVGİLİ DOSTLARIM:

NAZİK OLMAK İÇİN, BİR GÜLÜMSEME BEKLEMEYİN.
SEVMEK İÇİN SEVİLMEYİ BEKLEMEYİN.
BİR ARKADAŞIN DEĞERİNİ ANLAMAK İÇİN,
YALNIZ KALMAYI BEKLEMEYİN.
ÇALIŞMAYA BAŞLAMAK İÇİN,
EN İYİ İŞİ BEKLEMEYİN.
ÖĞÜTLERİ HATIRLAMAK İÇİN,
DÜŞMEYİ BEKLEMEYİN.
DUA'YA İNANMAK İÇİN,
ACILARI BEKLEMEYİN.
YARDIM EDEBİLMEK İÇİN,
ZAMANINIZ OLMASINI BEKLEMEYİN.
HAYAT TA GERÇEK DOSTLARINIZ OLSUN ....
ÖZÜR DİLEMEK İÇİN,
DİĞERİNİN ACI ÇEKMESİNİ BEKLEMEYİN.

NE DE BARIŞMAK İÇİN, AYRILIĞI BEKLEMEYİN,

ÇÜNKÜ NE KADAR ZAMANINIZ VAR BİLMİYORSUNUZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder