Translate

27 Aralık 2014 Cumartesi

KARTEPE

sene 2013 kurban bayramı sevdiğim gelmiş bayram için bir yerlere  kaçarız diye plan yaptık ama çat kapı yapıcaz o planı neyse aşkım geldi ama aksilik olucak ya araba conta yakmış duman dumana eee dedik tamirciye götürdük abi nedir şöyle böyle dedi 1800 tl ye yaparız hallederiz dedi yapıcak bir şey yok verdik 3 gün dedi 15 günde anca aldım. yani anlayacağınız keyif kaçtı yapıtığımız planlar suya düştü  desek te inanmayın allah razı olsun bir abimize telefon açtım kiralık araba filan saçmalama gel al arabayı dedi gitti abimiz bizi banka gm si zannetti jiip verdi aman abi ne yaptın korkma gazlı dedi.....:):):):):) evet gezi başlarrrrrrrrrrrrr. 
 

   
           SAKLI CENNET

işte burası saklı cennet diye geçiyor.. İnsan düşünmüyor değil her kez den uzak yanına aşkını, sevdiğini almışsın dilediğin gibi istediğin gibi mutlu mesut yaşamayı düşünmüyor değil insan .....:)
Saklı cennetten çık tık yola doğru kartepe ye ya ne tepeymiş çık çık bitmiyor. sanki bütün gün tepe çıktık neyse yağmur başladı sis bastı tepenin sonu vardık sonunda  neyse kapıda bi bekçi daha kar da yağmamış içeri giricez abi  giriş kişi başı 50 tl cik dedi dedim otelde kalmıcaz zaten sadece giriş dedi eee içeride ne var dedim abi yeşillik falan dedi :):):)
ulan sanki otlamaya geldik iii bari görülcek bir şey yoksa dedik ve döndük.
dönüş yolunda ufak şelaleyi gördük
hava çok ama çok soğuuuuk.




 
 
 

dönüş yoluna devam ederken yol kenarların da çok salaş ve bir o kadar güzel bir çok yer var yemek  için biz  de çok acıktık ve biraz da aşk tazelemek için bir tanesi girdik eski köy evi misali şömünede var güzelcene karnımızı doyurduk sonra çayımızı kahvemizi içtik şömine karşısında deymeyin keyfimize.



 
 
 
 
ARABA BOZULDU, AMA İNANIN İNSANIN SAĞLIĞI YERİNDE OLSUN YANINDA SEVDİĞİ OLSUN TİRİLYONLUK ARABA YANSA NEYAZAR BEN BUGÜN YANIMDA BANA SIÇAKLIĞINI SEVGİSİNİ BENİMLE PAYLAŞTIĞI İÇİN AŞKIMA SONSUZ TEŞEKKÜR EDERİM. BİR ÖMÜR YANIMDA OLMAN DİLEĞİMLE SENİ SEVİYORUM AŞKIM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder